True or Fake?

Monday 29 May 2017

Bantuan Dari ketua Pemuda Selangor Saudara Kajendran

Pergerakan adalah elemen mustahak bagi setiap individu. Seandainya pergerakan terbantut ianya seolah olah kemunduran dalam kehidupan harian diri kita. Keperitan itu telah dialami oleh En. Tangaya Subramaniam berumur 68 tahun dari Sri Muda, Kota Raja yang telah hilang keupayaan untuk bergerak sendiri disebabkan masalah kesihatan. Masalah beliau telah sampai ke pengetahuan saya dan saya sedar bahu yang memikul  lebih perit dari mata yang memandang. Justeru saya telah berusaha untuk mendapatkan beliau sebuah kerusi roda dan bermula sekarang En. Tangaya sudah mula boleh bergerak dengan bantuan kerusi roda tersebut serta kini beliau mampu menguruskan dirinya tanpa sentiasa bergantung pada pihak yang lain. Bantuan tersebut saya telah sampaikan bersama En.Kanthirajan Perumal, Ketua Cawangan MIC.Saya akan sentiasa peka dengan keperluan masyarakat setempat seterusnya berusaha dalam membawa kesejahteraan bagi diri mereka.Terima kasih kepada Pejabat Menteri KKM/Presiden.

Kajendran Doraisamy
Ketua Pemuda Mic Selangor


No comments:

Post a Comment